Kørekort til Personbil

Kategori B

Hos Kims Køreskole kan vi hjælpe dig med at tage kørekort til Personbil (Kategori B). Vi sørger for at du bliver klar til at tage dit kørekort, og at du får en god oplevelse gennem hele forløbet. Der er en masse lovkrav til hvor mange køretimer, man skal have. Hos os får du den billigste lovpakke i Sønderborg. Lovpakken indeholder de minimumskrav, der er til et kategori B kørekort. Lovpakken indeholder følgende:

• Ubegrænset teoriundervisning (Dog er lovkrav minimum 29 lektioner)
  • 4 lektioner á 45 minutters kørsel på lukket manøvrebane
  • 16 lektioner á 45 minutters kørsel på vej
  • 4 lektioner á 45 minutter på køreteknisk anlæg

Udover teoriundervisningen, kan det være en god ide at øve hjemme. På den måde sikrer du dig at teorien sidder fast den dag, du skal til prøve. Derfor får du en kode til teoriundervisning online. Det skal du selvfølgelig ikke betale for. Derudover får du også taget et billede ved vores fotograf. Du skal kun tænke på at få lavet en lægeattest. Prisen varierer fra læge til læge (Ca. 450,-). Hvis du har færdselsrelateret førstehjælp allerede, trækker vi 200 kroner fra prisen på kørekortet.

Hvis en lovpakke ikke opfyldes, så betaler man pr. lektion uanset om det er teori- eller køretimer.

Kategori B

Pakken indeholder:

• Ubegrænset teoriundervisning (Dog er lovkrav minimum 29 lektioner)
  • 4 lektioner á 45 minutters kørsel på lukket manøvrebane
  • 16 lektioner á 45 minutters kørsel på vej
  • 4 lektioner á 45 minutter på køreteknisk anlæg
  • Billede til kørekort
  • Kode til internetundervisning
  • Administrationsgebyr
  • Førstehjælp (Inkl. sandwich og sodavand)
  • Leje af bil til prøven

Samlet pris på kørekortpakken - 17500,-

Elev opretter sig selv på https://koreprovebooking.dk, inden første teorilektion.

Elev betaler selv gebyr til færdselsstyrelsen på 1170,-

Elev skal selv sørge for at printe ansøgningsskema og medbringe denne til første teorilektion.

Skal køreskole udlevere ansøgningsskema koster det 25,-

Ekstra kørelektion – 760,-

Vi glæder os til at høre fra dig!